Félidő, félelem, fél siker?

2017. 09. 24.

Félidő, félelem, fél siker?

Egy „újdonság”, egy új rendszer bevezetése esetén, jó egy idő után kicsit megállni és visszatekinteni az elmúlt időszakra. Így, a nyár elmúltával, a RoomSome, real-time kalkulációs rendszer indulását követő fél év elteltével éppen itt az idő egy kis számadásra.

Számadás egy „eddig szimplán” marketinges tollából…

Most már – több mint 10 éves szállodai marketing tapasztalat, kampánytervezés és menedzselés után, bevallom, kicsit félve álltam neki egy teljesen új területen tevékenykedni, hogy egy csapattal a hátam mögött az értékesítés nehéznek gondolt világába csöppenjek és elvállaljam a RoomSome termékmenedzseri posztját. De hát, ha a kihívás valakinek a lételeme, akkor nincs kérdés. Noha maradtak a szállodák, a turizmus, valamint mondhatjuk, hogy a marketing és az értékesítés valamilyen szinten rokon lelkek, mégis a pont, ahol ez a két dolog elválik egymástól – talán nem is félelemmel – inkább izgalommal töltött el. Izgultam, vajon milyen „az élet a túloldalon”. Jó lesz-e? Rendben működik-e? Valóban alkalmas lesz-e minden szálláshely esetén a tökéletes működésre? Meglesz-e a megfelelő vagy éppen elvárt hatékonyság? És az oly sokszor hangsúlyozott jövőképet – mely szerint egy valós idejű foglalási rendszer jelenünknek csupán lehetősége, de jövőnk lételeme lesz – valóban képes lesz-e bebizonyítani?

Ismertem a rendszer mögött álló embereket, tudtam, hogy mennyi munka, befektetett energia, tudás és tapasztalat van mögöttük, így az izgalom idővel inkább igazi kihívássá vált. És ez a kihívás, a lendület még mindig tart.

Szemléletváltás; előnyben a jövőkép-formálás

A kezdeti értékesítési szemlélet ugyanis alakult, formálódott az idővel és a rendszer fejlődésével. A fél évvel ezelőtti „alap” rendszer ugyanis a szálláshelyek különbözőségét, árképzését, igényeit figyelembe véve mára egy olyan komplett „gépezetté” alakult, hogy a rendszert korábban tesztelő, mára már partnerré válók is meglepődve tapasztalják, mire is volt képes egy fejlesztő csapat mindössze fél év leforgása alatt.

Kalkulál, kommunikál, figyelmeztet, reagál… szálláshelyekre specializáltan. Segít, előértékesít, analizál, elemez és nem utolsó sorban valóban utat mutat a jövőbe.

2017 őszére immáron közel 30 elégedett partner ismerte, szerette meg a RoomSome-ot és él a rendszer nyújtotta lehetőségekkel, ami méltán igazolja, hogy jó munkát végeztünk. S hogy nevezhető-e már sikernek, esetleg fél sikernek? Igen. De nem azért, mert értékesítettünk egy rendszert, hanem azért mert alkottunk valami jól használhatót, hozzátettünk valami maradandót a szállodai turizmushoz, mely idővel talán utat mutat a direkt értékesítés létjogosultsága felé és segít a szálláshelyeknek a közvetítő partnerek melletti értékesítés hatékonyabb szintre emelésében.

S hogy miben és mennyit fejlődtünk? Kattints!

További híreink

Félidő, félelem, fél siker? 2017. 09. 24.

Egy „újdonság”, egy új rendszer bevezetése esetén, jó egy idő után kicsit megállni és visszatekinteni az elmúlt időszakra. Így, a nyár elmúltával, a RoomSome, real-time kalkulációs rendszer indulását követő fél év elteltével éppen itt az idő egy kis számadásra.

Tovább ›
roomsome_probald_ki